zondag 31 oktober 2010

Druk!!!

Zo, eerste momentje dit weekend dat ik op m'n gemak even zit! Vrijdag had ik verjaardag van mijn achterneefjes. Werden drie jaar alweer! Waren veel kindjes dus gezellig druk. Toen viel mij op dat mijn tante wel mooie lage laarsjes aan had, dus zei tegen mama dat ik zo'n soort ook wel wilde voor m'n verjaardag. En mama zag mooie nagellak bij iemand op de verjaardag, dus na het feest meteen ff de stad in gegaan. Mama nieuwe nagellak en ik nieuwe schoenen!!! :D 's avonds ben ik met twee vriendinnen eerst wat gaan drinken in een café en daarna naar de bios, eat pray, love...viel tegen vonden wij! En duurde nog lang ook haha, maar goed, wel leuk avondje gehad.
Zaterdag heb ik gewerkt van 8.00 tot 14.30uur en om 15.45uur moest ik al weer klaar staan met de fanfare. Bij ons in het dorp is een maria kapelletje gemaakt en dat werd geopend. Was een best mooie opening, maar het was KOUD!!! wiehoeh, niet normaal!Dus daarna meteen naar huis, kopje thee en toen in bad. Lekker chinees gegeten en toen ff naar m'n bedje gegaan, want 's avonds ging ik stappen. Eerst een uurtje in het café gezeten, toen heerlijk broodje kebab op en daarna lekker uit geweest. Super leuke muziek, alleen het was een beetje druk, maar goed, beter dan dat er niets te doen is! Om 3.30uur oude tijd was ik weer thuis. Kon dus mooi een uurtje langer blijven liggen en dat was wel fijn, want vandaag had ik repetitie dag met de fanfare. Volgende week hebben we concert, dus vandaar. 's ochtends kregen we met de saxen apart les en na de pauze iedereen samen. Daarna moesten we ook nog met de Boemelaars naar een feestje, dus het amazuur is weer op niveau haha! Nadeel van dat ik het zo druk heb en veel heb gestaan is dat ik nu helemaal vol zit met vocht! Weeg nu 4kg meer dan anders...dus maar een extra pilletje ingenomen en goed in de gaten houden.
Net een frietje gegeten en aan mijn scriptie gewerkt en nu heb ik nog paar uurtjes om te chillen en dan begint morgen weer het gewone leventje. Vakantie ging snel voorbij! Doeg! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten