maandag 25 oktober 2010

Weekend en today

Vanochtend stond ik al om 8.30uur op de stoep van het ziekenhuis (wat een onmenselijke tijd en zéker in de vakantie!) Werd netjes op tijd binnen geroepen door de diëtiste. kreeg nog eens uitleg waar fosfaat en kalium in zit, dat zit dus eigenlijk overal wel in!! Maar goed, zo veel mogelijk beperken, net zoals het zout. Moet ineens zoutloos koken? Nog maar eens met mijn eigen arts over hebben, want volgens mij kwam ik daar gewoon weer even om alles op te frissen en te kijken wat beter kan en niet om een dieet te krijgen. (wat op den duur misschien wel moet, maar nu iig nog niet). Om 9.00uur was ik weer klaar. Had de auto in de parkeergarage gezet, raampje open gedaan om het kaartje in de automaat te doen zodat de slagboom open gaat, maar ze gingen al vanzelf open! Gelukkig maar €1 voor betaald haha. Om 10.00uur was ik alweer thuis. Wel weer erg dikke benen en voeten vandaag, ben dus zeker weer terug op m'n oude gewicht, maarja. Rest van de dag aan m'n scriptie gewerkt en even op bezoek geweest bij m'n tante samen met mama.

Afgelopen weekend bij een vriendin geweest. Die zat in de EK groep die met majoretten zilver hadden behaald, dus na de receptie die was georganiseerd even naar haar toe. Lekker nageborreld en gekletst. Zaterdagochtend gewerkt en 's middags kwam Ed met m'n nichtje en neefje :D Mocht de fles geven! En heb lekker gespeeld hihi. Zondag ook gewerkt, moest drie afdelingen tegelijk doen!Tijd ging wel snel voorbij zo en iedereen had op tijd eten dus wat wilde ik nog meer?! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten