donderdag 7 oktober 2010

Toeval?!

Ik weet niet of toeval bestaat, maar soms heb ik toch het sterke gevoel dat het wel degelijk bestaat!

Afegelopen week was ik een boek van Esther Verhoef aan het lezen 'Alles te verliezen' (erg mooi boek trouwens) staat erin dat er een K swiss op de grond ligt...tja misschien ben ik een beetje oudbollig, maar ik had echt geen idee wat dat was! Stukje verder gelezen bleek het een schoen te zijn. Kom ik woensdag in m'n klasje...zie ik daar ineens een schoenendoos staan van K swiss.....!!

Nog zoiets; tijdje geleden oefende we met de Boemelaars het nummer van dokter Bernard...Nou, wanneer hoor je dat nummer nou op tv of radio? NOOIT!!! Heb ik de dag erna de tv aan staan als 'achtergrond' op Koffietijd (tja, je moet wat op zetten haha) maar goed, gaan ze daar dokter Bernard zingen!!!

Toeval?!

2 opmerkingen:

  1. Toeval of dat bestaat of niet laat ik in het midden.

    Ben je al bij de dialyse arts geweest voor gesprek? Zo ja hoe was dat? Ben je ook al weer op controle geweest? Ben niet nieuwschierig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,

    Ik moet a.s. dinsdag naar het zh..ben benieuwd naar de uitslagen! De 28e moet ik naar de dialyse arts dus wordt ook spannend...!

    xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen