woensdag 6 oktober 2010

Boeken!

De kinderboekenweek is begonnen en dan krijg je altijd een leuk kinderboek cadeau! En aangezien ik boeken verslaafd ben ging ik dus vanmiddag ff naar de winkel! Omdat mijn serie boeken van 'Hoe overleef ik...'al helemaal up to date is ging ik maar op zoek naar mijn volgende serie en dat zijn de boeken van Jacques Vriens. Heb nu de derde van de twaalf (?) gekocht, Groep zeven slaat terug! En ja, daar was die dan, het kinderenboekenweekgeschenk (scrabble woord?) Mees Kees in de gloria. Leuk, leuk, weer een paar daagjes wat te lezen! En de boekenverzameling telt nu alweer 136 boeken! :D (Om later in m'n eigen huisje natuurlijk een mega gave grote boekenkast/ wand te hebben!) Die vol staat....;)

1 opmerking:

  1. En dan met zo'n mooi trapje er bij zodat je ook bij de bovenste boeken kunt?! Ken je de boeken van Suzanne Vermeer?? Prachtig om te lezen vind ik die. Lees eigenlijk alleen maar waar gebeurde verhalen. Ben niet zo'n lezer namelijk, maar als een boek me boeit dan vind ik het wel heerlijk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen