maandag 18 oktober 2010

Weekend weer voorbij

Vrijdag heb ik weer de hele dag huiswerk gemaakt, maarja nog een paar weken doorwerken en dan ben ik klaar, dus heb het er wel voor over!! ´s avonds naar een vriendin geweest, ´The voice of Holland´ gekeken :) Altijd leuk! zaterdagochtend gewerkt en 's middags ff naar het dorp geweest, wat kleine dingen gekocht. Rond 16.30 moest ik verzamelen met de Boemelaars. Iemand van de carnavalsvereniging was getrouwd en mochten we ff op de receptie binnen blazen. Was wel leuk! 's avonds weer lekker tv gekeken en een loempiaatje warm gemaakt. lekker! Zondag had ik om 14uur concert. Liep wel lekker, maar nog wel wat dingetjes waar aan gewerkt moet worden! Was een uitwisselingsconcert, dus na ons kwam het andere orkest. Ze speelde netjes, maar ik vond het een beetje saaie nummers om naar te luisteren. Toen snel omgekleed en weer gaan werken tot 19.30uur. Nog een frietje gegeten en even tv gekeken en toen naar bed.

Het is deze week nationale donorweek. 3 jaar geleden hing ik er zo bij:
Oftewel: ALLEMAAL DONOR WORDEN!!!


2 opmerkingen:

  1. Mooie poster!! En ja belangrijke week deze week!! Had het ook al even aangekaart op mijn log. Kon alleen geen leuk plaatje vinden voor eronder, mag ik die van jou poster gebruiken?

    Loempia .....heerlijk!!

    Klinkt als gezellig weekend!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor, mag je wel gebruiken. Heeft door heel NL gehangen dus een weblog kan er ook nog wel bij haha! ;)

    gr, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen