donderdag 28 oktober 2010

Oppassen, dialyse, shoppen!

Vandaag een drukke dag. Eers opgepast op mijn neefje! Fles gegeven, verschoond, rondje gelopen, aan het lachen maken :) Dus heel leuk! Rond 13uur was m'n broer ook weer thuis en toen hebben we met z'n alle gegeten. Daarna heb ik veel zitten knippen. Alvast voor mijn verjaardag voor de traktatie. Nu heb ik de tijd! Rond 15.50 uur vertrokken we weer.

Om 16.20uur waren we in het ziekenhuis. Kennis gemaakt met de arts waar ik straks onder val als ik aan de dialyse ben. Hij legde alles nog eens uit, het hele traject! Ik wordt aangemeld bij Dianet en er wordt nu ook een kreat afgesproken en als ik twee keer boven dat kreat ben, dan gaan ze een shunt aan leggen. Dit, omdat ze ergens de grens moeten trekken en het lastig te voorspellen is. De shunt moet natuurlijk wel even de tijd hebben om goed te kunnen gaan functioneren. Het lijkt me een hele leuke, aardige arts, gelukkig!! :) Toen moest ik nog ff naar de dialyse verpleegkundige, maar daar had ik al eens een gesprek mee gehad, dus dat was lekker kort en dat moest ook, want ik ging nog winkelen met m'n zus in Nijmegen! Dus ik had haast hihi. Het was inmiddels namelijk al 17.40uur geworden!

Snel dus de auto gehaald en naar de stad. Lekker geshopt! Ik had een truitje en een giletje gekocht :) Nu ga ik heerlijk slapen, truste!!

kuss, sjannie

1 opmerking:

  1. Hé meid,

    Je kunt mijn vraag vast wel raden en denk dat het antwoord maar via de mail moet als je het wilt vertellen. Niet aan iedereen neem ik aan anders stond het wel in je logje.

    Hoe heet de arts waar je nu onder komt te vallen? En tja de shunt moet natuurlijk eerst rijpen voor dat die kan worden gebruikt. En wie of wat is Dianet?

    En toch nog lekker geshopt las ik! En gezellig opgepast op je neefje!

    Druk dametje!

    Geniet van je weekend!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen