donderdag 4 november 2010

This week

Pff, het is alweer bijna weekend voordat ik weer iets op m'n blog kan plaatsen. Het wordt bijna een weekend blog haha. Maandag de hele dag stage gelopen en 's avonds had ik fanfare. Dinsdag ook de hele dag stage gehad. Mocht 's middags wel aan m'n scriptie werken. Dus dat was wel fijn. 's avonds had ik vergadering over de werving van leden bij de fanfare. Zouden om 21uur beginnen, maar om 21.30uur was iedereen er pas....drie keer opnieuw begonnen, niet echt fijn dus en laat op bed. Maar was wel nuttig. Woensdag ook stage gelopen. Mocht de hele ochtend alleen doen. Wel ff spannend, maar het ging helemaal goed! Kids waren wel iets drukker dan normaal, maar dat is toch altijd als er iemand anders voor de klas staat. Wel leuk om te doen!! 's middags weer veel aan m'n scriptie gewerkt. Ook maar weer eens naar de dokter gemaild over het vocht dat ik vast houdt. Het wordt alleen maar meer en heb er ook last van, dus vond dat er maar eens wat aan gedaan moest worden. De dokter zei dat ik er maar weer een pil bij moest nemen, maar daar was ik het niet helemaal mee eens, aangezien ik al zo veel pillen neem en dan allemaal tegelijk, vind dat een beetje eng worden. Dus maar weer terug gemaild. Even afwachten wat nu. Woensdagavond had ik ook nog extra fanfare repetitie want zondag is het concert al! Ging wel goed! Mochten ook nieuwe blousen passen voor de Boemelaars. Zijn wel mooi vind ik. Fel rood met bij de knoopjes een witte band en als je de mouwen omslaat dan is dat geruit met een bloemetje, dus een beetje de laatste trend hihi.
Vandaag weer tot 17uur naar school geweest. Nog maar 12 weken en dan ben ik klaar!!!! Gaat echt super snel. Meisje uit mijn klas had voor mij een tas meegebracht van Blond die je bij de Unox worst kunt bestellen, super cool :D Enn nu zit ik dus ff lekker op de bank, hopelijk volgende keer wat eerder een berichtje dan pas weer in het weekend. Doeg!! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten