vrijdag 19 november 2010

19 november 2010

Ik heb deze week weer lekker stage gelopen. Op dit moment veel met Sinterklaas bezig natuurlijk. Allemaal leuke knutsels maken en boekjes voorlezen over de piet die hoogte vrees heeft of over de Sint die aankomt in Nederland :) En dan nog alle leuke filmpjes die er te zien zijn op tv. Kijken we vaak tijdens het fruit eten op het digitaal bord. Kinderen stil en het is nog leuk ook hihi.
Maandag ook altijd de dag van repeteren met de fanfare, nu de jumbocup voorbij is zijn we begonnen met nummers uit de oude doos, want in februari hebben we een pullenconcert (lees, bier drink concert...;)) Niet echt mijn muziek moet ik zeggen, maar goed. Dinsdag en woensdag ook stage gelopen en woensdagavond ook lekker gezwommen. Beetje baantjes trekken! Gisteren had ik school, was toetsweek en wij hadden geen toetsen. Dus kregen twee gastdocenten. één over leefstijl, was leuk! En één over autisme, vond ik zelf iets minder interessant, was nogal theoretisch uitgelegd. We waren dus vroeg uit, dus met wat mensen van de klas Eindhoven in gegaan en wat gaan drinken in het café. Was erg gezellie! 's avonds had ik nog vergadering over het solistenconcours. Met een uurtje waren we klaar, dus ging lekker snel.

Doeg! Een bijna 24 jarige Sjannie :)

5 opmerkingen:

  1. Ja de Cellcept slikt Mark!!

    En wanneer ben jij jarig dan?

    Leuke log!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oké aftellen dus!! Nog 3 nachtjes dus!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog 1 nachtje!! Denk dat ik het morgen vergeet, dus dan zal ik je nu maar vast een fijne gezellige dag toewensen, met leuke cadeautjes en lekkere taart en veel in de belangstelling staan!

    http://twingo.web-log.nl/photos/uncategorized/ballon20verjaardag.gif

    X Sabine

    BeantwoordenVerwijderen