maandag 21 maart 2011

Zonnige maandag!

Nou, vandaag dus de uitslag bij de vaatchirurg. Dit keer niet aan de verkeerde kant van de weghelft beland hihi!
We waren best op tijd binnen bij de arts. De arts zei dat in m'n benen mooie aders waren en dat daar wel een shunt kon worden aangelegd. Maarja, dat is natuurlijk niet zo handig! Moet ik altijd maar zonder broek of in een rokje dialyseren ofzo? In de winter? Privecy? Lijkt me allemaal niet zo handig! Maar hij moest het nog overleggen volgende week woensdag en schreef voor mij op dat ik wel wat bezwaar had aan een shunt in m'n been. Maarja in ader verplaatsen van een been naar een arm is nou ook weer niet zonder risico's dusja....Ben benieuwd wat ze woensdag overleggen! Krijg dan 's avonds weer een telefoontje van de dr.!
Na het bezoekje nog even koffie gedronken in het restaurant. Daarna gingen we langs mijn tante, die woont in de buurt van Nijmegen en had een nieuwe keuken laten plaatsen dus zijn we even wezen kijken. Was heel mooi geworden! Toen natuurlijk in de ZON (!) gaan zitten, heerlijk! Na een uurtje vertrokken we weer en zo rond 14.30uur waren we weer thuis. Ben daar verder gegaan met waar ik gebleven was, namelijk in de ZON zitten!! Echt zo fijn :). Heb nu ook een heel mooi boek om te lezen ( Déja vu van Esther Verhoef) dus zat daar prima!
Best relax dagje dus! Morgen moet ik naar de oogarts voor m'n rijbewijs....ff laten zien dat ik écht alles goed zie en €45 armer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten