zondag 6 maart 2011

Wat een stelletje......

Gisteren kreeg ik een brief van het CBR waar ik toch wel even heel erg boos over werd.
Door mijn nierziekte moet ik na 5 jaar (nu dus) een nieuw rijbewijs aanvragen, dus eigen verklaring in laten vullen door een arts, paar weken erna kreeg ik een brief dat het niet volledig was ingevuld, dus weer naar de arts, in laten vullen en weer opgestuurd. Inmiddels is m'n rijbewijs al verlopen en kan ik dus geen auto meer rijden.....

Gisteren kreeg ik dus opnieuw een brief...ik moet naar de oogarts en kosten zijn voor eigen rekening. Ik ben al in geen 10 jaar meer bij een oogarts geweest!!!!!! Vul ik eerlijk in dat ik daar ooit eens ben geweest voor iets wat tijdelijk was en nu dit.....echt zo mega belachelijk!!! Iemand ook ooit zoiets mee gemaakt?

1 opmerking:

  1. Dat is toch echt te zot voor woorden.......!!!!!

    En nu??

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen