woensdag 9 maart 2011

Tegenvaller

Vandaag kreeg ik een telefoontje over de uitslag van de duplex die ik een paar weken geleden had gehad voor de shunt die moet komen. Vette tegenvaller want deze kan niet in m'n armen zei de vaatchirug! Nu willen ze i'n m'n benen gaan kijken met een nieuwe duplex...voor alsnog zie ik het nog niet echt zitten, een shunt in m'n been....maarjah geen shunt kan ook niet..dusja, heb er niet zo veel over te zeggen denk ik?
Ik krijg nu dus zo snel mogelijk weer een nieuwe duplex, toch maar hopen dat het wel in m'n been kan anders hebben we echt een vet probleem.

Doeg!

2 opmerkingen:

  1. VETTE tegenvaller! Balen zeg. Hopen dat het in je been kan.

    ...en de wereld denkt dan laat je even en shunt plaatsen en dan kun je dialyseren. Nou zo makkelijk gaat dat dus helemaal niet..... zucht!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He jammer, een grote tegenvaller. Hopelijk vinden ze een andere goede plek.

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen