dinsdag 15 maart 2011

Duplex

Vandaag had ik de duplex van m'n benen. Maar voor we daar waren dacht mama even spannend te moeten doen en ging spookrijden, ik helemaal histerisch, maar kwam niet uit m'n woorden en voordat ik weer wat kon zeggen zaten we alweer goed hahaha, dus was maar een klein stukje! Was voor het ziekenhuis, wel heel erg toevallig dat er van geen een kant een auto/ bus aan kwam want het is daar altijd erg druk! Toen we de auto dan toch geparkeerd hadden keken we nog eens goed naar dat stuk weg en volgens ons mocht je daar helemaal niet meer naar links (wat wij deden) maar moet je daar voortaan eerst een rondje rijden. Nouja, weten we dat ook weer hihi!
Toen dus naar de duplex. Vorige keer moest ik een half uur wachten, maar nu werd ik al na 2 min. binnen geroepen :)!!
De laborante dacht te zien dat mijn aders in m'n benen wel dik genoeg waren om een shunt te maken. Na een kwartiertje stonde we alweer buiten. Door het mooie weer kreeg ik zin in een ijsje, dus die hebben we dan ook maar meteen een gescoord, de eerste van het seizoen!
Maandag de uitslag, spannend!

2 opmerkingen:

  1. Spannend!!! We duimen!!

    Lekker ijsjes!!

    Groetjes Sabine

    ps: waar waren jullie naar links gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor het gebouw tandheelkunde, met je rug naar het zh toe zeg maar!
    Want wij moesten bij ingang west zijn en achter het gebouw waar je dan naar toe kijkt is een mooie parkeerplaats en dat is dan dichter bij:)

    xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen