dinsdag 22 maart 2011

dinsdag 22 maart

Net naar de oogarts geweest. Ik dacht daar even binnen te wippen, formulier in te laten vullen, opsturen en mijn rijbewijs weer welkom te heten, maar dát ging even anders....
Ong. 10 jaar geleden ben ik ooit eens bij een oogarts geweest, omdat mijn oogzenuwen opgezwollen waren door medicijn gebruik voor m'n nieren. En nu zag de oogarts dat de oogzenuwen een beetje bleek waren, teken dat ze al hard hadden gewerkt! Dus nog een nasleep van...De oogarts kon dus niet op het formulier invullen, alles prima! Hij kon wel opschrijven dat het er niet helemaal mooi uit zag, maar als hij dat opschrijft komt er geheid een brief terug met de vraag wát er dan precies niet zo mooi uitzag...dus om dat voor te zijn heb ik maandag een gezichtsveldonderzoek, valt dat even tegen!! Wordt vervolgt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten