dinsdag 2 augustus 2011

Geen wondroos, Geen operatie

Maandagochtend om 9.00uur meteen naar het ziekenhuis gebeld met de vraag, wat moet ik doen met dit been? M'n eigen arts was er niet, dus zou worden terug gebeld door een andere arts. Geen probleem, maar zit je wel heel de tijd te wachten. Om 13.30uur nog niets gehoord, dus nog maar eens gebeld. 'Ja, u wordt zo terug gebeld'...dus maar weer verder wachten. Rond 14.30uur ging de telefoon, ik schrok me kapot! haha! Dus verhaal gedaan en de dokter (was de dokter die ik eerst altijd had, dus die kent mij goed, wel fijn) dacht dat mijn been misschien wel GEBROKEN zou zijn?!?!?! Pff...nou, dat gevoel had ik helemaal niet, maarjah ik wist ook dat het iig geen wondroos was. Plan: morgen op de poli komen.!
Dus vandaag naar het ziekenhuis geweest. Om 9.00uur meldde ik me op de poli. Werd meteen geholpen. Dat viel me mee, want was er ook maar tussen gezet. Werd door de arts geroepen die ik aan de telefoon had. Dus de dokter ff voelen en duwen (auw!!) en kwam er toen toch ook wel achter dat m'n been niet gebroken was. Nu zat er wel een klein rood plekje met een verdikking en die deed ook erg pijn. Toen dacht de dr. aan trombose..Dus een echo van m'n been laten maken en de laborante zei meteen al dat het geen trombose was. (zo snel als ik het nu typ ging het niet hoor, wel een klein uurtje zitten wachten, maar al fijn dat ik direct kon komen!) Toen weer terug naar de poli. Zaten ineens ALLEBEI mijn artsen in het kamertje...uuuuhm, is het zo erg? Bleek mee te vallen! De ene dr. wilde ff checken door het aan de andere dr. te laten zien! De bloeduitslagen en het lichamelijk onderzoek wezen wel op trombose, maar de echo niet. Dus ze konden het niet met zekerheid zeggen. Het kon ook trombose in de kleine aderen zijn en dat kun je niet zien op de echo....Nu moet ik volgende week terug komen en als het dan hetzelfde is dan wordt er nog een echo gemaakt. Als het erger wordt moet ik meteen bellen en als het over is dan is het over hè hihi!
De operatie van donderdag gaat niet door. Het been waar ook de ader uit moet komen is ook het zieke been en daarnaast zit er ook nog een wond op dat been (waarvoor ik naar de dermatoloog moet, want die wond zit er al twee maanden!). Dus om nu zo'n grote operatie te ondergaan is zeker niet slim.
Nou, hopelijk gaat het dus heeeeel snel over en kan ik weer op de wachtlijst komen te staan voor de operatie. Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten