zaterdag 30 juli 2011

Ziekjes en Zakjes

Bah, ik zit met m´n beentje omhoog...
Gisterenmiddag dacht ik kramp te hebben in m´n kuit, maarja, heb wel vaker een pijntje dus ´s avonds gewoon gezellig gewinkeld met m´n zus. Toen ik weer thuis uit de auto stapte voelde het toch niet goed, dus op de bank en er niet meer vanaf geweest.
Na een onrustige nacht er vroeg uit want ik moest werken. Hmm, ik kon helemaal niet op m´n been staan! Dus de huisartsenpost gebeld en ik mocht komen. ´Wilt u in de loop van de dag of nu meteen?' 'Nu meteen graag!' pff, had het echt niet meer. Dus mama en ik snel de auto in (na nog net het werk afgebeld te hebben) en toen naar de post. Opsich redelijk snel geholpen, maar ik had heel veel pijn, dus toen vond ik het heel lang duren :P.
Nou heb ik op dat been al heel lang een klein wondje, dus de dokter dacht aan wondroos...auw,auw. Nu dus een antibiotica voor 7 dagen. Donderdag heb ik eigenlijk de operatie, dus maandag bellen of dit wel door kan gaan?! Hoop het wel, heb me nu voorbereid en alles is geregeld....maarja even afwachten.

Dan wat leuker nieuws. Dankzij Lielie en daf heb ik nu de perfecte zakjes voor mijn zelf gemaakte kaarten. Thanks!!!
Hun site is ook zeker de moeite waard om even te bekijken, dus vooral doen zou ik zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten