dinsdag 16 augustus 2011

Alarmbellen

Vanochtend had ik bedacht om even het ziekenhuis op te bellen met de vraag wanneer ik zou worden geopereerd. Zegt ze 'U wordt a.s. maandag geopereerd'. Uhm.....oke! Zo snel? Toen gingen dus even alle alarmbellen af! Pff, dat had ik niet verwacht! Dacht dat het zeker september zou worden.
Nou had ik ook nog wat vragen voor de operatie en daarvoor heb ik morgen een telefonische afspraak gekregen.
En nou belde het ziekenhuis net opnieuw dat ik a.s. vrijdag wordt opgenomen voor de laatste onderzoeken en de arts komt dan ook nog even langs. Dan mag ik het weekend naar huis en dan wordt ik zondagavond terug verwacht en dan maandag dus geopereerd en krijg ik een shunt..Wish me luck!!

4 opmerkingen:

  1. Idd super snel, maar zoals ik al zei kan je nog wel bij mijn diploma-uitreiking zijn! Super fijn! Alvast veel succes maar we spreken elkaar nog!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat snel! Raar dat ze je dan niet eerder geinformeerd hebben, moet minimaal een week van te voren geloof ik!

    Maar wel goed dat het zo snel is, ben je snel geholpen! Succes:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier draaien de duimen dat het nu wel door kan gaan. Toch nog wel vrij snel weer een nieuwe oproep gelukkig, wel spannend! Denk aan jou!

    Succes!!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte vandaag!!!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen