donderdag 25 augustus 2011

Weer wat dagen verder

Inmiddels ben ik weer bijna 2 hele dagen thuis. Met m'n arm blijft het een beetje hetzelfde gaan. Kan hem nog niet echt buigen anders heb ik er te veel last van. Met (bijna) alles moet ik dus geholpen worden door mijn lieve mama. Aankleden, douchen, boterham smeren, soep eten (haha). Probeer ook maar eens je tanden te poetsen met links terwijl je rechts bent, dat gaat dus echt van geen meter! Maarja, komt allemaal weer goed neem ik aan:P. De afgelopen dagen ook veel bezoek gehad, wat ik erg gezellig vond! Ook nog eens verwend met leuke tijdschriften, buzzelboekjes, bloemen, boeken en lekkers.
Gisteren lagen er ook twee controle afspraken in de brievenbus. Over 6 weken gaan ze kijken met een duplex of de shunt goed is ´gerijpt´, zoals ze dat zo mooi noemen :P Net een banaan ofzo hihi. En twee weken daarna moet ik naar de vaatchirurg. En als er eerder iets aan de hand is bel ik gewoon. Verder is het nu een beetje tv kijken en lezen en hopen dat het snel beter gaat!.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten