maandag 29 augustus 2011

Verkeerde kant

Vanaf vrijdag kreeg ik ineens last van mijn schouder, aan de kant waar ook de shunt is aangelegd. Ik dacht, komt vast omdat ik mijn arm al 5 dagen angstvallig stil houd. Dus ik wat meer gaan bewegen met m'n arm. Zaterdagoverdag had ik er niet zo veel last van, maar 's nachts wel heel erg! Zondagoverdag ook weer niet, maar in de loop van de avond werd het weer steeds erger en vannacht was echt niet te doen. Dus de huisarts gebeld en die zag gelijk dat er wat was, aangezien ik nogal verkramd een hand gaf hihi. Ik dacht eerst aan een slijmbeurs ontsteking, want dat heb ik al eens eerder gehad en zo voelde het weer precies! De dokter dacht dit ook en wilde er een spuit in zitten...bleh! Maarja, ik had echt heel veel pijn, was er ook helemaal misselijk en naar van, dusja toch maar gewoon doen dan he! De HA ff voelen, uhm nee, dat doet eigenlijk geen pijn! Ohw en hier? Nee ook niet! hmm, waar dan...precies bovenop dus. Toen dacht de HA toch aan een andere spier, precies tussen het schoudergewricht in. Waarschijnlijk is met de operatie mijn arm te ver doorgedraaid o.i.d.! :S. Ik dacht wel meteen, aaaah mooi, geen spuit! Maar de HA zei 'dan pak ik even een andere naald'...damn hihi. Maar het deed veel minder pijn dan ik dacht, had me namelijk voorbereid op heel veel pijn ;). Er zat ook wat verdoving bij en dat was heerlijk!! Helaas hielp die maar 10min. ofzo, iig te kort! Kreeg ook nog pijnstillers mee en toen snel naar huis, op de bank! Bleh, voelde me echt niet lekker. Nu kan ik alweer dit hele stuk typen, dus je ziet, het gaat nu alweer een stuk beter! De echte scherpe pijn is er vanaf :). Dat ging dus even de verkeerde kant op, maar nu ga ik hopelijk weer de juiste kant op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten