zondag 30 september 2012

Afgelopen week

Deze week weer drie dialyses gehad. Het gaat altijd door, geen uitzondering. 
De dialyses gingen allemaal best goed. heb er weinig last van. Dinsdag voelde ik me wel moe na de dialyse, maar donderdag en zaterdag viel dat weer mee. Ik voel me verder niet echt beter (maar ook niet slechter) dan voordat ik was gestart met de dialyse. Moet nog komen denk ik.

Vrijdagavond voelde ik ineens weer jicht in m´n enkel. Is nu al de tweede keer in twee weken, dus baal er flink van. Eerste keer viel mee, maar nu is het echt heel erg pijnlijk, dus maar weer p.aracetamols slikken! 

De bloeddruk blijft ook nog steeds te hoog, maar zijn we ook nog mee bezig om tabletten tegen de afstoting af te bouwen en daardoor hopen ze dat de bloeddruk zakt...Ik heb er nog niet zo veel vertrouwen in, maarja, even geduld!

1 opmerking:

  1. Fijn even weer bij te kunnen lezen. Succes deze week!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen