vrijdag 29 juni 2012

Vakantie!!

Ik had afgelopen week heerlijk vrij! Ben een midweek met pap en mam naar Brouwershaven geweest. We hadden daar een strand appartement, zoals ze het noemen, van Landal, direct aan het Grevelingenmeer! Dus echt alleen maar een stukje gras ertussen, we hadden dus een super mooi uitzicht.
Maandag hebben we eerst even rondgekeken op het park en natuurlijk even gekeken waar ons huisje was, we mochten er nog niet in, dus eerst in een strandtentje koffie gedronken en boodschappen gedaan in de supermarkt van de Plaza. Toen het 15uur was konden we in het huisje. Alles uitgepakt, en daarna wat gegeten. Vervolgens ben ik op de fiets en pap en mam lopend door het park gegaan (anders is het te vermoeiend), de andere huisjes bekeken!
Dinsdag gingen we op de fiets naar Zierikzee, dat was 15km. Voor mij hadden we een electrische fiets gehuurd, alleen het was een hele oude, dus al snel bleek dat het toch wel vermoeiend en ver fietsen was! Ik was dan ook heel blij toen we eindelijk op het terras in het zonnetje zaten. Daar wat rondgelopen en toen moesten we toch weer terug op de fiets....pff. De fiets had maar drie versnellingen en bij 1 moest ik veel
 te snel rond en bij 2 moest ik te hard trappen...maar met de hand van Jomanda (papa dus hihi) in de rug fietste ik terug naar het huisje, was kapot! Niet veel meer gedaan dus dan een potje Yathzee en tv kijken.
Woensdag zijn we eerst met de fiets naar Brouwershaven gegaan, dat is 2km. Mooi over een dijk! Boodschapjes gedaan en toen weer terug. Toen met de auto naar Renesse gereden. Daar ook rondgelopen en lekker op het terras gezeten, daarna nog een heerlijk ijsje van de Italiaan en toen weer naar de auto. Bij het strand zijn we uitgestapt en hebben nog van de zee genoten en zijn we lekker uitgewaaid. 
Donderdagochtend hebben we midgetgolf gespeeld. Ik won, yeah! Met als beloning natuurlijk een ijsje...! Om 13.30uur gingen we met de rondvaartboot over het Grevelingenmeer. Er was een kleine bui, maar daarna was er weer de zon en was het erg warm. Na anderhalf uur waren we weer terug. We hebben lekker buiten gegeten, Yathzee gespeeld en daarna hadden we de tv gedraaid en de stoelen wat verzet zodat we buiten het voetbal konden zien. Tot 22.30uur dus buiten gezeten! 
Vandaag zijn we weer terug gekomen, het was heerlijk en heb erg genoten :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten