zaterdag 9 juni 2012

Diëtiste #2

Vorige week zaterdag kwamen ze dan, de pakjes drinkvoeding (abrikoos en karamel). Eerst in de koelkast gezet en de volgende dag geprobeerd. Echt héél vies! (vind ik!) Niet te drinken, het kwam nog niet terug....bahbah! Toen de diëtiste dus afgelopen donderdag belde over hoe het ging, zei ik dat ik ze niet lustte. Ze ging me andere geven met de smaak aardbei. En ja hoor, de volgende dag de bel en de pakjes waren weer binnen. 's Avonds weer geprobeerd en de smaak is als yogo maar dan een bedorven smaak er achter aan. brrr! Oók heel vies dus! Echt niet te doen, ook nog geprobeerd met yoghurt ofzo, maar was ook niet te eten. Volgende week belt de diëtiste opnieuw....Zal blij met mij zijn...;)

Gister moest ik een echo laten maken van de shunt. Om 8.00uur was de afspraak al! Dus om 06.50uur zaten we alweer in de auto richting Nijmegen. We dachten slim te zijn door de auto niet in de parkeergarage te zetten en dan via een andere ingang naar het vaatfunctie onderzoek te gaan, daar waar ik al een paar keer een echo heb laten maken van de shunt. Staan we voor de deur, kijk ik nog eens op de brief....'hmm, hier moeten we helemaal niet zijn'. Moesten we dus helemaal aan de andere kant van het ziekenhuis zijn, in het nieuwe gedeelte! En dat zijn lange gangen.....! pff....dus hup, snel, snel lopen. Bleek dat we op het poliplein moesten zijn, waren we nog nooit geweest. Was daar echt mega groot, net een fabriekshal! Zo zag het er niet uit hoor, was heel netjes en modern ingericht, maar zo groot was het wel. Er zaten daar wel negen poli's! En dan allemaal verschillende kleuren banken, wij mochten op de blauwe gaan zitten, net op tijd! Werd al snel geroepen en binnen een half uurtje was het klaar. Zullen de uitslag wel krijgen als ik naar de nefroloog toe moet.


Meer over het poliplein lees je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten