woensdag 8 december 2010

Media en Boeken

Vandaag kreeg ik een brief binnen of ik mee wilde werken aan eventuele media verzoeken die gaan over orgaandonatie. Dat leek me wel wat. Word dus nog beroemd...grapjuuh! Vooral belangrijk dat er meer over orgaandonatie gesproken wordt en dat het lekker onder de aandacht blijft. Ze hebben mij benaderd, omdat ik een paar jaar geleden ook aan een actie mee werkte, waarna ik op een grote poster kwam te hangen in bushokjes door het hele land. Zie foto hier rechts naast!

Verder heb ik vandaag mijn boekenverzameling weer aangevuld met ´De Eetclub´ en ´De jongen in de gestreepte pyjama´! :D Toch leuk, boekenbonnen op je verjaardag krijgen!

2 opmerkingen:

  1. En natuurlijk werk je mee aan eventuele media verzoeken, maar wat houden deze in dan? Mag je weer de bushokken opleuken of krijg je nu een andere taak? Gaan ze je volgen en een uitzending over je maken? Of wat? Ben zo nieuwschierig.

    Hoe is het verder met je? Wanneer weer naar de arts? Hoe gaat het met je scriptie? Bijna klaar?

    Het is al bijna weer weekend, nog leuke plannen? Wij wel gaan verjaardag vieren!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De media geeft bij het bureau aan dat ze iemand zoeken voor iets..(artikel, radio etc.) en dan gaan ze kijken in het archief wie daar geschikt voor is, dus ik zit dan in dat archief zeg maar :P

    De 21e mag ik weer een bezoekje brengen aan het zh...

    Fijn weekend! x Marjan

    BeantwoordenVerwijderen