vrijdag 17 december 2010

Je Anne de musical

Woensdag was ik naar Je Anne geweest, echt een hele mooie indrukwekkende musical! Ik was nog niet echt opgeknapt, maar wel weer in staat om van de bank af te komen dus toch gegaan. Er zat ook een introductie bij vooraf over hoe de musical was ontstaan, maar dat maar overgeslagen. Flesje water en keelsnoepjes meegenomen en toen ging het wel. Vaak was het muisstil in de zaal en klappen paste ook niet in het verhaal, hoe knap ze het ook deden. Uiteindelijk werden ze dus verraden. Scheen er ineens een heel fel licht de zaal in.....toen voelde ik me dus ook echt verraden! zo van, ja....hallo, hier zit ik....hahaha. Dus die opzet van de producent was gelukt ghehe. Daarna ging iedereen dood, ook goed bedacht hoe ze dat deden trouwens en toen was het helemaal donker en er stond niemand meer op het podium. Ik wist wel dat het afgelopen was, maar ik durfde echt niet te klappen zó stil was het. Durfde amper adem te halen! Echt heel stil. Uiteindelijk kwamen de spelers weer het toneel oplopen...pfff opluchting haha. Dus als je nog twijfelt....ik zou er zeker heen gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten