maandag 27 december 2010

Kerst!

Het zit er al weer op, dat ging wel erg snel!

kerstavond moest ik nog even werken, maar dat was niet erg. Er lag ook een kerstpakket klaar voor mij. Bleek een partypan/ stoofpan te zijn. Heb ik op dit moment dus niet zo veel aan, aangezien ik nog thuis woon, dus ook niet uitgepakt. mam zei al 'zet maar op zolder'. Maar zondag maakte mijn schoonzus de doos open en toen bleek er ook nog wat eten in te zitten....woeps haha, hoezo dankbaar? Ik had ook cadeautjes gekregen. Het mooiste was wel een pandora armband!! Ga hem waarschijnlijk nog wel ruilen, was iets te groot. Een heerlijk warme sjaal, de Flair en een B.jorn Borg boxer. Natuurlijk ook All you need is love gekeken!

1e kerstdag lekker uitgeslapen en daarna naar mijn zus en vriend gegaan. Gingen daar brunchen. Heerlijke carpaccio gegeten en een tomatensoep. Daarna nog allemaal kleine dingetjes met een broodje, dus een soort tapas, mmm! Nog gewerkt van 16 tot 19.30uur en 's avonds nog lekker een film gekeken met mama: Milennium 2, spannend!!

2e kerstdag kwamen mijn neefje en nichtje met natuurlijk mijn broer en vriendin. Dat was heel gezellig. Lekker gegeten en tussendoor een sneeuwwandeling gemaakt. Na het eten ook nog een leuk spel gedaan 'Ticket to ride' europe versie.

Nu op naar oud en nieuw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten