donderdag 22 september 2011

Weekje verder

Vandaag een maand geleden kreeg ik mijn shunt. Heb er nu eigenlijk geen last meer van! Af en toe trekt de wond nog een beetje, maarja, als dat alles is? Nog wel iets grappigs, tenminste, ik moest zelf om m'n eigen gedachte lachen.....vannacht lag ik in bed (goh!) en toen dacht ik 'ooh er vliegt een vliegtuig over'. Alle vliegtuigen richting Eindhoven vliegen namelijk over ons huis, dus zo gek was dat niet. Maar toen dacht ik 'ik hoor hem wel erg lang...'Toen begon er een lampje te branden: het is m'n shunt! hahaha, ik lag schijnbaar net zo dat ik het bloed heel goed hoorde stromen :P.

Verder belde vorige week de dr. met de uitslag van het d-demeer (dat evt. kan wijzen op trombose, maar weer niet perse zo hoeft te zijn) dat het nog hoger was geworden...en het moet juist laag zijn. Nu moet ik een weekje eerder naar de nefroloog, maar denk dat ze er niet zo veel aan kunnen doen. Ik zie wel!
Met het been gaat het wel, blijft pijnlijk en als ik de steunkous uit doe dan heb ik JEUK!!!! maar goed, tis voor een goed doel!

1 opmerking:

  1. hahaha ja lachwekkend!!!

    Balen de uitslag van het d-demeer nog hoger is gworden....??? Hoe kan dat nou?? Een weekje eerder op Nefro cotrole, maar wat zal die er aan kunnen doen dan??

    Balen dat je been pijnlijk blijft en dat het zo jeukt als je de steunkous uit doet, aanhouden dan maar, nee grapje! Blijft vervelend! Hebben ze ook tijdsbestek gezegd over hoelang dit kan gaan duren???

    Fijn en zonnig weekend!

    Groetjes Sabine X

    BeantwoordenVerwijderen