zaterdag 10 september 2011

Ben ik weer eens

Maar weer eens een blog typen. Had even niet zo veel inspiratie!
Met de schouder gaat het weer goed. Alleen bij bepaalde bewegingen voel ik hem nog wel eens. Wel heb ik nu opnieuw weer iets aan m'n been. Hij is pijnlijk en warm. Een beetje rechts van mijn scheenbeen. Daarnaast had ik ook last van mijn enkel, daar heb ik jicht pillen voor genomen en dat gaat nu weer beter, maar het been blijft pijnlijk. Heb daar nu alweer anderhalve week last van! Volgende week misschien eens naar de dokter? Moet woensdag ook terug naar de dermatoloog. Heb flink gesmeerd om de vermeende eczeem weg te krijgen, maar het zit er nog steeds :(, dus moet terug! Anders mocht ik de afspraak afzeggen.

Verder ben ik weer lekker aan het werk en heb ik alweer twee feestjes achter de rug. Een postmodernisme feest. Inmiddels weet ik een beetje wat het is hihi, maar om het uit te leggen is toch net ff wat anders, dus daar mag je zelf creatief in zijn op internet om dat op te zoeken! Het was wel een heel leuk feest (bij mijn buurmeisje hihi, dus wel relax). Je kon bootje varen over het meer(-tje), schilderen, knutselen met letters etc. hihi! En gister had ik een house warming party van mijn vriendin met een barbecue. Het was helemaal niet koud en een leuk feestje! :)
Tot snel weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten