vrijdag 8 april 2011

Wél of Niét!

Dinsdag was ik op controle geweest bij de nefroloog (dachten we!) Want we kregen een nurse practisioner...We hadden eigenlijk best wel wat vragen en die kon zij niet beantwoorden...Dus weer teleurgesteld naar huis, niks weizer! 's middags een mail gestuurd naar m'n arts, die mailde weer terug rond 18.30 wij weer terug gemailt en om 22.30uur mailde de arts weer (de inhoud zal ik ik jullie besparen) Het komt er nu op neer dat ik niet was ingelicht dat mijn arts niet meer op dinsdag het spreekuur doet maar de nurse prac.! Daarnaast krijk ik nu een nieuwe arts, niet door dit misverstand hoor! Maar ik ga nu over naar de nefroloog-dialyse arts. Dus de arts die mij gaat begeleiden tijdens de dialyse. Ik kreeg namelijk een bericht dat ik op de lijst geplaats ben voor een operatie om de shunt aan te leggen. Wij vroegen ons af of dat eigenlijk al wel nodig was? De onderzoeken (duplex e.d.) oke! Maar op de OKlijst? Dat had de vaatchirurg bedacht. En eigenlijk zijn er nu 5 mensen die over mij half/half beslissen, dus nu wordt dat DE arts en HET aanspreekpunt. Ik krijg als het goed is van hem snel een oproep en dan kan ik dus vragen of ik nou wel of niet op de OK lijst moet...De afspraak bij de anesthesie en verpleegkundige staan al wel. Dat laten we maar even zo, nu hopen op een snelle oproep! Ik hoop dat jullie dit onsamenhangende verhaal een beetje snappen hihi! xx Sjannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten