donderdag 21 april 2011

Spanje of Portugal?

Gisteren moest ik langs m'n nieuwe nefroloog. Werd ik geroepen door heel iemand anders, dacht ik...bleek het een hele andere achternaam te zijn haha, dus snel weer terug in de wachtkamer gaan zitten, gelukkig! Daarna werd ik geroepen door de goede arts hihi! Ik kwam in een kamer met een erg mooi uitzicht volgens de dokter. Er zat idd op een wand een foto van een uitzicht. 'bijna in Spanje' zei ik, maar volgens de dr. was het Portugal haha, ik heb geen idee.

Ik heb nu wel eindelijk duidelijkheid. Het belangrijkste is dat ik toestemming heb van m'n nefroloog om de operatie van de shunt pas na mijn vakantie te laten doen, jeej! Volgende week moet ik naar de anesthesist en verpleegkundige voor de OK en dan dus hopen dat zij het ook goed vinden. De dr. vond het wel belangrijk dat ik dan de shunt aan zou leggen, omdat het bij mij wel eens de eerste keer niet helemaal goed kan gaan, doordat de ader uit m'n been in m'n arm moet. En ik hoef dan ook nog niet aan de dialyse (als mijn bloed dat ook oké vindt). Uiteindelijk drie kwartier binnen gezeten, maar opgelucht de kamer verlaten!

Daarna wilde we natuurlijk naar huis, maar de schuifdeuren gingen niet open....dus mama en een andere vrouw trekken en toen ging ie wel open gelukkig, kwamen we bij de volgende deur...ook dicht! Gelukkig stond er aan de andere kant van de deur een sterke man die voor ons even de deur open trok! Daarna zag ik dat er brandalarm was in het gebouw, waardoor dus alle deuren op slot gingen! Brandweer en politie stonden al buiten, maar toen we terug kwamen van een broodje halen gingen ze alweer weg, dus zal loos alarm zijn geweest, gelukkig! Eind mei weer terug op controle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten