zaterdag 10 november 2012

10 november 2012

Weer even vertellen hoe het gaat.
De bloeddruk wordt beter! Vandaag zelfs achterlijk laag tot 109/45....had er geen last van, dus of het klopt weet ik niet, maar het stond er wel?! Donderdag was de bloeddruk nog iets van 149/111, wel erg groot verschil vind ik! Blijft een raar iets.
 
Heb verder geen echte jicht aanval meer gehad de laatste week, maar ik heb wel steeds het gevoel dat m'n enkel super dik is. Als ik dan kijk valt het wel mee, maar een teken dat het niet weg is. Ik mag nu ook een medicijn tegen de jicht iedere dag innemen. Dat heeft tot nu toe dus geholpen, alleen het is niet goed voor het lichaam als ik die pil steeds iedere dag pak, dus voor de langere termijn moeten we nog wat anders bedenken, maar als ik thuis ga dialyseren ga ik ook vier keer in de week ipv drie keer in de week en misschien helpt dat ook tegen de jicht!
 
Inmiddels heb ik ook een datum van wanneer ik mag starten met de thuis dialyse opleiding, als het zover is laat ik het weten.
 
groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten