zaterdag 19 mei 2012

Your Favorite Sport

Dag 22
Wedstrijd zwemmen natuurlijk!!
Ik doe het nu niet meer, omdat het te zwaar is voor m'n lichaam, na iedere 50 meter uitpuffen is ook niks aan.....
Ik begon in 2004 met trainen, omdat ik had gehoord van de World Transplant Games, dat zijn de wereldkampioenschappen voor getransplanteerden. In 2005 was het in Canada, dus na heel wat trainingsschema's op weg! 
Zilver op de 400m vrije slag! Yeah!
Daarna ging ik weer door trainen voor Bangkok, maar toen ging het met mijn nier al niet meer zoals het gaan moest, dus dit was de enigste keer dat ik mee ben gegaan.
Op tv vind ik het overigens ook heel leuk om naar te kijken. Bij écht spannende finale's zet ik wel eens mijn wekker als het 's nachts wordt uitgezonden, 100 vrij mannen op het WK ofzo...pff, super spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten