dinsdag 25 oktober 2011

25-10-2011

Weer een klein berichtje vanaf de bank met een dekentje terwijl het buiten regent....Eigenlijk gaat alles wel z´n gangetje!Beetje werken, beetje programma´s kijken op tv (hoezo verslaafd?), beetje shoppen...en ga zo maar door!
Gister mocht ik weer even naar het Radboud, dit maal stond de vaatchirurg op het programma die de officiele uitslag van de duplex van de shunt zou geven. En wat denk je....er stroomt zelfs te véél bloed door m'n shunt.....wist tot gisteren niet eens dat dat kon! Eigenlijk ben je vanaf het begin af aan alleen maar bang dat de shunt het niet doet of dat er te weinig bloed door heen zal gaan en nu blijkt er dus te veel door heen te gaan. De max is eigenlijk 1.2 liter per minuut en bij mij is het 1.4 liter per minuut. Voor nu laat hij het even zo, maar als het meer wordt dan wordt er onder plaatselijke verdoving een bandje (ofzo?) omheen gezet, zodat er minder doorheen gaat stromen. Flink duimen dus dat het mooi zo blijft!

Verder heb ik een vliegreisje geboekt naar Frankrijk voor in januari! Ga ik gezellig een weekje naar mijn broer toe die daar dan een huisje heeft met het gezinnetje, dus veel zin in!! Doeg!

1 opmerking:

  1. Hey Marjan!
    Dat is inderdaad wel bijzonder dat er te veel bloed door heen kan lopen! Ik ga met je duimen dat het niet meer wordt! Ik had al een tijdje niet meer op je site gekeken, maar de shunt is alvast uit voorzorg geplaatst ofzo? Want je zit nog niet aan de dialyse toch? Ik bedenk me net dat ik nog steeds mijn tijden van de WTG niet heb laten weten. Maar het was op de 50m school 46.3, en op de 50m vrij 36.8 :-) Nou ik lees het wel weer! :-D

    Groetjes Evy

    BeantwoordenVerwijderen