zondag 8 mei 2011

Zorro

Afgelopen woensdag was ik naar Zorro de musical geweest en deze was SUPER MOOI!!!!!
Voor de ingang van het theater stond echt een hele lange rij, dus wij gingen braaf achteraan staan. Maar al snel hoorden we dat dat de rij voor de studenten waren die nog geen kaartje hadden, dus mooi meteen naar voren gelopen en waren toen ook snel binnen. Wat gedronken en een programmaboekje gekocht. Die koop ik van iedere musical waar ik geweest ben en dan plak ik er het toegangskaartje in, vind ik leuk om te hebben!
Om 20uur zou de musical beginnen, maar het was 4 mei, dus eerst even 2 min. stil. Dit ging vanzelf. Na de 2 min. kwam er iemand het podium op. Die zei dat hij achter de schermen stond te wachten om 2 min. stilte te vragen, maar dat ging dus al vanzelf, wel mooi!

Daarna begon dus de musical, echt mooi met ook mooie vuur aspecten. Maar na de openings scene werd het ineens donker en viel het geluid uit...TECHNISCHE STORING!!!!!!!!!!! aaah, ik zat al te denken, dadelijk krijgen we een kaartje voor een andere avond en dan kan ik vast niet komen. Maar gelukkig was het na een kwartiertje opgelost en de rest van de avond heeft alle apparatuur zich goed gehouden.
We hadden Tommie, de winnaar van...Erg leuk om hem dan ook te zien spelen. Het was een super leuk avondje en het is een echte aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten