woensdag 25 mei 2011

Controle + uitslagen

Vandaag weer op controle geweest in het ziekenhuis. Om 11.15 moesten we er zijn. Hadden uit voorzorg dat auto alvast bij de uni gezet, want om dat tijd stip is de parkeergarage altijd vol. Ach, het was ook mooi weer en zo ver was het ook weer niet lopen. Kwamen we aan bij het zh, stond het bordje gewoon op groen met VRIJ...nouja!
Eerst even bloedprikken en urine inleveren, even wachten, maar werden best snel binnen geroepen. Dit was pas de 2e keer dat ik deze dr. had, maar ik vind hem erg fijn! De dr. had in m´n andere status (1e deel) gekeken om even alles en beetje in te lezen en toen kwam hij erop dat ik eigenlijk ieder jaar naar de gyneacoloog moet....ja, dat klopt! Maar ben er eigenlijk al 3 jaar niet meer geweest...woeps! Dus daar schreef hij meteen een brief voor. Wordt ik vanzelf opgeroepen. Verder wilde hij ook nog een keer in mijn kinderstatus kijken voor het medicijngebruik, dan wil hij proberen mij minder bloeddruk medicijnen te gaan geven...nou, als hem dat lukt klap ik echt in m'n handen!!! Meer medicijnen is bij mij niet zo moeilijk, maar minder?! Ben benieuwd!
Ik moet over 6 weken weer terug.

Bloeduitslagen: kreatinine 274, ureum 28,0 kalium 5,3 fosfaat 1,79 HB 7,5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten