donderdag 24 februari 2011

24 februari



De Vlag hangt uit!












En de uitnodiging is binnen!











Afgelopen dinsdag zag ik dat ik mijn schrijf examen ook had gehaald (ook al had dat niet gehoeven) dus volwaardig geslaagd!

Vandaag was ik vrij, maar ik had genoeg te doen. Vanochtend naar de kapper geweest. Dat was al weer erg lang geleden, dus nu weer een lekker fris kapsel.
's Middags moest ik naar het zh. Eerst naar de diƫtiste. Ik had niet echt vragen, maar de diƫtiste wel aan mij hihi, dus een kwartiertje binnen geweest. Daarna even in het restaurant gezeten om te wachten op de volgende afspraak. Moest een echo laten maken van de vaten in m'n arm voor de shunt die eens gaat komen.Toen we daar zaten ging ik na een half uur wachten toch maar eens vragen wanneer ik aan de beurt was ( er was geen mens te bekennen, dus druk hadden ze het naar mijn inzicht niet) Maar toen kwam de laborant wel al snel. Allebei m'n armen bekeken en er kwam uit wat we al wisten (ik had dezelfde echo ook al in 2008 gehad). In m'n linker arm heb ik erg dunne vaatjes dus dat is niks voor een shunt! In m'n rechterbovenarm kan het waarschijnlijk wel.
Uiteindelijk waren we pas om 16.30uur het ziekenhuis uit...toch langer dan verwacht, maarja achteraf gezien ben je altijd later thuis dan je denkt bij een ziekenhuisafspraak haha.
Morgenochtend nog even werken en dan lekker weekend :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten