maandag 6 februari 2012

6 februari 2012

Ach, eigenlijk moest ik al lang geleden een blog posten, maar ik had gewoon weg geen zin (dag goed voornemen...) Maaaaaar, HIER IS IE DAN! Op dit moment is het natuurlijk DE vraag, wanneer giet it oan? Als het doorgaat hebben we met de Boemelaars al een bus geregeld om naar het hoge noorden te vertrekken...dat zou wel heel erg gaaf zijn! Maarja, eerst moet het nog een paar dagen flink doorvriezen, even afwachten dus! Ik hoop dat het door gaat!! Mijn jubilieum, 10 jaar donornier, heb ik onverwachts nog leuk kunnen vieren! Ik was namelijk niks van plan. Maar 's ochtends lag er al een cadeautje bij m'n bord en een leuke kaart van papa en mama. Ik kreeg een super mooi nieuw horloge! Na het werken niks bijzonders, ging net in bad, kwam m'n zus binnen, verrassing! Ze kwam gezellig op bezoek en bleef eten, later kwam haar vriend ook nog om mee te eten. Lekkere broodjes shoarma (zelf uitgekozen haha :P). Ze hadden ook nog een cadeautje bij. Douchegel en badolie van Kneipff, mmm die ruikt altijd zo lekker!! Daarna ging ik naar de fanfare, gingen ze ineens lang zal ze leven voor mij spelen...hahaha! Wel leuk :). Dus uiteindelijk toch nog gevierd! Mag ook wel:). Vorige week had ik een leuk optreden met de fanfare. Namelijk met de mensen van 'Man bijt hond'. Die filmpjes die altijd op het laatst komen bij 'ons kent ons'. Op de bank of achter de kassa. Zij hadden een theatervoorstelling en overal waar ze optreden vragen ze de plaatselijke fanfare om mee op te treden. We kregen blanco kaartjes om niet al te veel op te vallen bij het publiek. Beetje raar natuurlijk als je geen kaartje hebt en toch door mag lopen naar de theaterzaal. Wij waren de 'groenteafdeling' van de supermarkt en op een gegevens moment hadden wij bananen in een touw geknoopt en dan moesten we dus gaan lachen...en daarna zei die man. 'En nu ben ik er klaar mee, jullie kunnen vertrekken!'. Dus moesten we allemaal mokkend op gaan staan en weglopen haha. Dus de zaal begon toen lekker te denken, horen die er nu bij, of niet? Toen moesten we binnen 10 minuten ons concertpak aan en het podium oplopen om vervolgens twee nummers mee te mogen blazen. Leuk om te doen!!!
Zo, dat waren weer een paar momentjes van de afgelopen weken. Tot snel weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten