dinsdag 8 november 2011

8-11-2011

Afgelopen weekend lekker druk geweest met de muziek. Werd in ons dorp georganiseerd. zaterdag waren alle slagwerkgroepen aan de beurt vanuit de regio en zondags alle fanfare's en harmoniƫn. Zondagochtend mocht ik achter de bar staan, was erg leuk om te doen!! Drankjes, koffie, thee inschenken en broodjes en soep verkopen. Het was druk, dus moesten doorwerken, maar had het erg naar m'n zin! Tussendoor konden we steeds mooi naar de muziek luisteren. Van 15.00 tot 17.00uur was ik even naar huis gegaan om op te passen op mijn lieve nichtje en neefje. M'n neefje lag nog op bed, dus dat was makkelijk, alleen om 16.30 wakker moeten maken en aangekleed en daarna ging hij lekker spelen. M'n nichtje heb ik vermaakt met flink veel stickers plakken en knutselen, was leuk om te doen! Om 20.30uur moest ik zelf optreden, dus om 19.30 inblazen. Helaas hadden we het eerste stuk met de fanfare een beetje verknald, dus niet gewonnen! Maarja, de andere twee stukken die we hadden gespeeld gingen wel goed, dus we waren gematigd tevreden.
Helaas voelde ik zondagmiddag ineens wel weer m'n schouder waarvan ik eind augustus ook last van had gehad en er toen een spuit in had gekregen. Van zondag op maandag nacht kreeg ik ook nu weer flink last, dus meteen om 8.00uur de huisarts gebeld. Kon gelukkig die ochtend nog terecht. Ik wilde er graag weer een spuit in, maar dat zou te snel achter elkaar zijn...dus nu moet ik koelen en paracetamol/codeine slikken. Als het dan vrijdag nog niet over is moet ik terug komen en eventueel naar de cesartherapie voor de houding van m'n schouder. Wel echt balen!

Verder hieronder nog een fotootje van een rij huisjes die ik had gemaakt voor m'n zus en haar vriend die 2 en 4 maanden op vakantie zijn geweest, maar nu weer lekker thuis zijn!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten