maandag 21 november 2011

21 november

We zijn alweer bijna twee weken verder! Met mijn schouder is gelukkig de goede kant op gegaan. Heb donderdag wel een afspraak bij de cesar therapeut, want ik wil het niet nog eens krijgen!Ook voel ik de schouder nog wel af en toe, maar voelen is iets anders dan pijn gelukkig ;). Afgelopen weekend was gezellig en druk! Vrijdag was ik naar de bioscoop geweest, naar de film van 'All Stars'. Echt een super grappige film! Heb veel moeten lachen!! zeker een aanrader dus. Daarna ging ik met m'n vriendin nog wat drinken in een cafeetje. Stonden net mensen op, dus konden we mooi aan het laatst beschikbare tafeltje gaan zitten, onder de warmhoudlamp (binnen) dus het was heerlijk warm! Hebben lekker tot 23.30uur zitten kletsen! Zaterdag wel gewerkt, maar verder was het een rustig dagje. Zondag had ik van 8.00 tot 14.30 gewerkt, daarna snel omgekleed, want ik moest blazen met de Boemelaars op de prinsenreceptie (brabo he :P). Om 16.30 was het einde gepland, maar uiteindelijk gingen de laatste om 19uur van het podium af, beetje uitgelopen dus maar haha! Daarna komt altijd het leukste van de dag: kroegentocht en naar de prins thuis! Zijn maar twee kroegen en een restaurant hoor, zo groot is dat gat hier namelijk niet ;). Dan blazen we binnen en komt iedereen van de carnavalsclub achter ons aan, biertje drinken, en weer weg! Ik stond mooi op het biljart, kon ik mooi alles zien en niemand die tegen je aanstoot, omdat het zo druk is :). Volgende cafe hetzelfde, biertje drinken en weer weg. Had weer een plaatsje op het biljart verovert hihi. Toen nog naar het restaurant, alle mensen zitten dan keurig in nette kleding aan een tafeltje te dineren en dan komen wij binnen gevallen haha! (wordt wel doorgegeven van te voren hoor ;)). Daarna met z'n alle in de bus en naar de prins gegaan, weer een feestje gemaakt, broodjes gegeten en toen was het alweer 21.30uur. Half uurtje later was ik thuis en niet veel later lag ik in bed haha, drukke dag, maar zeker geslaagd! Morgen ben ik jarig, dus heb ik weer een leuk dagje! :) Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten