woensdag 15 juni 2011

Uit

Na een kleine week heb ik het boek uit:
Het gaat over een jongen die al zes niertransplantaties heeft gehad en nu wacht op de zevende....
Het was een erg interessant boek om te lezen. Veel herkenning en ook vaak dat ik dacht...ooooohw dus ik ben niet de enige die daar last van heeft of dingen op een bepaalde manier ervaart! Er zijn (naar mijn weten) ook bijna tot geen boeken over nier problemen dus ik vond het wel fijn om eens te lezen!

Wel een kleine noot van kritiek: het boek staat vol van de spelfouten. Zinnen in tegenwoordige tijd en verleden tijd door elkaar en er zitten een aantal lege bladzijdes in het boek, leuke opvulling zullen we maar zeggen!

1 opmerking:

  1. Die lege blz zijn voor jou aantekeningen!! Haha..

    Ik ga hem ook bestellen en zeker lezen, want zo als jij schrijft dat er herkenning is voor jou zo zal dat ook voor Mark gelden, maar helaas kan Mark niet zelf vertellen hoe hij dingen beleefd en zo probeer ik door verhalen van anderen een beeld te krijgen van hoe het voor Mark moet zijn/voelen. Gelukkig heb ik tijdens dialyse veel gehad aan de buurman van Mark en nog als ik vragen heb kan ik altijd bij hem terecht en dat is gewoon SUPER!!

    Alvast fijn weekend!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen