dinsdag 14 juni 2011

Pinksterweekend

We hadden lekker lang weekend en dit keer had ik ook echt weekend, want in heel juni heb ik vrij van m'n weekendbaantje!!!En aangezien ik daar al 8,5jaar werk is het echt een verademing om eens een keer vrij te zijn en iets leuks te kunnen ondernemen.

Zaterdag ging ik op verjaardag bij mijn nichtje, die werd 3 jaar en mijn schoonzus die werd 32 jaar. We hebben daar heel de middag en avond doorgebracht. Was erg gezellig en ook lekker gegeten. pasta salade, zalm/garnalen quice, stokbrood met zalm of kruidenboter etc. Mijn nichtje was helemaal beduusd van alle cadeau's en aandacht hihi, wel schattig!

Zondag heb ik eerst heerlijk uitgeslapen en 's middags gingen ik en mama naar mijn tante. Even buurten en wat drinken. Mijn twee achterneefjes van 3 jaar waren er ook dus drukte allom. Dat is een tweeling en als de ene iets pakt dan moet de andere het ook meteen hebben haha, dus je kunt je vast voorstellen hoe dat af en toe ging! Ook nog even naar het te bouwen huis van m'n neef gaan kijken en toen weer naar huis. Gewoon lekker rustig aan gedaan dus.

Maandagmiddag gingen we ook weer op bezoek, maar dit keer bij een andere oom en tante. Die hebben altijd een gezellige partytent in de tuin staan, mooi aangekleed en een goede vloer erin etc. dus we zaten er heerlijk!Ook weer leuk gekletst en dan is de middag zo weer voorbij.
's avonds nog een potje yathzee gespeeld met papa, dan doen we het hele briefje tegelijk, maar elke rij moet wel met een bepaalde volgorde worden ingevuld, erg leuk! En uiteraard won ik....:P

Tja, niet heel veel bijzonders dus...maar wel relax!

1 opmerking:

  1. Gewoon een heerlijk weekend dus!!! Klinkt goed!!

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen