donderdag 24 oktober 2013

Paar maanden later..!

En toen was het alweer oktober...wat gaat de tijd snel!
Ik zal jullie weer een beetje bijpraten ;) Ik ben inmiddels met de nachtdialyse begonnen, er was al eerder een plekje, dus dialyseer ik nu sinds twee weken in de nacht. Heb al wel wat technische problemen gehad en het slapen gaat ook nog niet goed, heb ook veel last van mijn spieren, dus het is nog wel wennen en nog niet wat ik er van verwacht had, maar als het goed is komt dat nog. (zegt men..)
 
Zoals ik in mijn vorige berichtje zei ben ik inmiddels naar de cardioloog geweest. Helaas ging de echo niet zo goed, ik kreeg een medicijn waarbij je hart (normaal gesproken) sneller van gaat kloppen en dan maken ze de 'stress echo' zoals het heet. Nou, mijn hart ging dus niet sneller kloppen en na het toedienen van een ander medicijn  met hoop dat dat ging werken kreeg ik hartritmestoornissen...dus toen werd het onderzoek gestaakt en mocht ik weer naar huis met een nieuwe afspraak voor een myocard scintigrafie, dat is een onderzoek van twee dagen lang (mocht wel naar huis tussendoor)
De ene dag bij inspanning en de andere dag in rust een onderzoek. Ik was dus weer even onder de pannen. Gelukkig bleek na die twee dagen dat ik goed was gekeurd door de cardioloog!!
 
Twee weken terug kreeg ik nog een leuk berichtje van de Nierstichting en dat was dat ik had gewonnen met de  vakantie foto wedstrijd!! Dat betekende dat ik een vakantie voor 6 personen kreeg aangeboden op vakantiepark de Weerterbergen, leukleuk!!
Dit was de winnende foto:
Dat was het meeste nieuws wel weer, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten