vrijdag 17 september 2010

Scriptie...pfff

bwoah, die scriptie is nog niet zo handig! niet dat ik dacht dat het een eitje was, maar toch...In het boekje dat ik had gekregen als handleiding van de scriptie staat dat je een themakist of project mag op zetten. Dus ik had al allemaal leuke dingen bedacht, kom ik op school, mag het niet!!!! Te klein onderwerp..wtf! waarom staat het dan in het boekje? :-@ Maar goed, ik heb iedere week maar een half uur begeleiding, dus had niet echt de tijd om een discussie aan te gaan. Nu wil ik een scriptie gaan maken in de richting van muzieklessen...hopelijk is dat wel goed! Dus nu ieder uur kijken op m'n mail of ik al een reactie terug heb van de docent en dan voornamelijk dat er in het mailtje staat JA, dit is een goed onderwerp! I hope so...^o)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten